شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ست اداری و فروشگاهی

فیلترها
این نوع آرم، با استفاده از حروف اول نام شرکت یا برند بر پایه تایپوگرافی طراحی می شود، که به آن اصطلاحا Lettermark نیز گفته می شود. شرکتهایی که در چند زمینه فعالیت دارند، ترجیح می دهند از این نوع طراحی برای آرم خود استفاده کنند.
4٬000٬000 تومان
در خلق این نوع آرم با بهره گیری از طراحی فونت، نام شرکت یا برند را با توجه به نوع خدمات و شخصیت آن مجموعه، طراحی می شود. به طور مثال برای یک مجموعه آرایشی از فونت منظم و زیبا با نوعی ظرافت و منحنی مانند استفاده می کنند در صورتی که برای یک شرکت مهندسی، از یک فونت رسمی تر استفاده می شود.
5٬000٬000 تومان
در این سبک طراحی آرم، با استفاده از نماد یا تصویر که نشان دهنده فعالیت، روحیه و یا تفکر آن شرکت یا برند می باشد و یا بر انگیختن حسی که هدف آن مجموعه باشد، خلق می شود.
3٬000٬000 تومان
آرم انتزاعی به شما این فرصت را میدهد که از محدودیتهای تصاویر و نوشته خارج شده و با استفاده از سطوح و خطوط و رنگهای نامتناهی، به ایجاد یک آرم که نمایانگر اهداف و آرمان یک مجموعه می باشد، یک آرم منحصر به فرد را خلق کنید.
3٬000٬000 تومان
نوعی از طراحی آرم که شاید بیشترین ارتباط را از نظر حس با بیننده آن برقرار می کند. در این شکل طراحی، یک شخصیت با تکنیک های متفاوت طراحی می شود که بار عاطفی و حسی عمیقی را القاء می کند.
4٬000٬000 تومان
6٬000٬000 تومان
یکی از پیچیده ترین و مفهومی ترین نوع طراحی آرم زمانی که نیاز به توضیحات بیشتر و یا نمایش نمادها در یک آرم هستید، این نوع خاص طراحی بهترین گزینه برای یک مجموعه می باشد. مجموعه های اداری و رسمی بیشترین خواهان این نوع آرم می باشند.
8٬000٬000 تومان
سربرگ ها برای ایجاد هویت و اقتدار بیشتر شرکت طراحی می شوند و می توانند پیام تجاری یک مجموعه را منتقل کنند. سربرگ نه تنها برای انتقال پیام رسمی کاربرد دارد، بلکه به عنوان یک تصویر می تواند اولین تاثیر مثبت بر بیننده آن داشته باشد.
200٬000 تومان
از مزایای استفاده از سربرگ طراحی شده، می توان به حرفه ای بودن یک مجموعه، نمایش اطلاعات تماس، ارائه یک سند حقوقی و همچنین تبلیغ شرکت اشاره کرد.
350٬000 تومان
مهم نیست که برای تهیه پاکت نامه چه هزینه ای را در نظر میگیرید، طراحی پاکت جدای از جنس آن میتواند به مخاطب حس اعتماد بیشتری القاء کند و به هویت بخشیدن به یک مجموعه کمک شایانی کند.
250٬000 تومان
برای شرکتهایی که جایگاه ویژه ای دارند و یا نیاز به تاثیر گذاری بیشتری به نسبت رقبا بر مخاطب دارند، لازم هست با توجه به نوع متریال و آگاهی نسبت به کیفیت چاپ روی آن، طرحی خلاقانه تر استفاده کنند.
400٬000 تومان
کارت ویزیت کم هزینه ترین و راحت ترین ابزار برای هویت بخشی و ارائه راه های ارتباطی بین مخاطب و یک شخصیت حقوقی یا حقیقی می باشد. طراحی یک کارت مناسب در کنار رفتار شایسته می تواند در جذب سریع و اولیه مخاطب بسیار موثر باشد.
150٬000 تومان
طراحی و ساخت کارت ویزیت های خاص برای مجموعه هایی که در سطحی بالاتر از دیگر همکاران خود هستند، یک تبلیغ ماندگار می باشد. در صورتی که کیفیت خدمات یا محصول شما در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد می توانید برای بهتر دیده شدن و در ذهن ماندن، از این طراحی استفاده کنید.
350٬000 تومان
کاربرد کاتالوگ در معرفی تمامی محصولات یک مجموعه خلاصه می شود. زمانی که نیاز به دسته بندی و استفاده از متن و جدول و تصاویر زیادی دارید، بایستی در قالب یک کاتالوگ محصولات خود را ارائه نمایید. کاتالوگ به شکل های تا شونده و صحافی دار قابل تولید می باشد.
800٬000 تومان
برای ارائه محصولات لوکس و یا جهت صادرات محصولات، بهترین گزینه طراحی و تولید کاتالوگ های خلاقانه و متمایز می باشد. برای تولید این نوع کاتالوگ، باید بعد از مشخص شدن نوع صحافی و متریال، طراحی مطابق با خصوصیات ذکر شده انجام شود.
1٬500٬000 تومان
بروشور برای نمایش توضیحات یک محصول و یا خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. بروشور دو لتی ساده ترین و ارزان ترین نوع بروشور به حساب می آید.
400٬000 تومان
بروشور های سه لتی برای نمایش بیشتر توضیحات و اضافه کردن چند تصویر بیشتر گزینه مناسبی برای ارائه توضیحات مدنظر محصول یا خدمات می باشد
600٬000 تومان
بروشور چهار لتی با انواع تا را می تواند کاملترین نوع بروشور در نوع تا شونده نام برد. این نوع بروشور برای مواردی که نیاز به تصاویر یا توضیحات زیادی دارد استفاده می شود.
800٬000 تومان
بروشور دروازه ای یا گیت، یک نوع بروشور فانتزی می باشد که می تواند به صورت سه لت یا پنج لت طراحی شود و مورد استفاده از این نوع طرح، در مواقعی هست که یک تصویر بزرگ و مهم و یا یک جدول برای نمایش وجود دارد که باید مخاطب در یک نگاه تمام آن را ببیند.
1٬000٬000 تومان
بروشور های دفترچه ای با تنوع بسیار بالا در نوع صحافی و طراحی می تواند گزینه بسیار تاثیر گذاری بر روی مشتریان و بازار هدف داشته باشد. این نوع بروشورها، کاملترین نوع از نظر ارائه مطالب، تصاویر و جدول هستند.
1٬000٬000 تومان