شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

سربرگ - پاکت - کارت ویزیت

فیلترها
سربرگ ها برای ایجاد هویت و اقتدار بیشتر شرکت طراحی می شوند و می توانند پیام تجاری یک مجموعه را منتقل کنند. سربرگ نه تنها برای انتقال پیام رسمی کاربرد دارد، بلکه به عنوان یک تصویر می تواند اولین تاثیر مثبت بر بیننده آن داشته باشد.
200٬000 تومان
از مزایای استفاده از سربرگ طراحی شده، می توان به حرفه ای بودن یک مجموعه، نمایش اطلاعات تماس، ارائه یک سند حقوقی و همچنین تبلیغ شرکت اشاره کرد.
350٬000 تومان
مهم نیست که برای تهیه پاکت نامه چه هزینه ای را در نظر میگیرید، طراحی پاکت جدای از جنس آن میتواند به مخاطب حس اعتماد بیشتری القاء کند و به هویت بخشیدن به یک مجموعه کمک شایانی کند.
250٬000 تومان
برای شرکتهایی که جایگاه ویژه ای دارند و یا نیاز به تاثیر گذاری بیشتری به نسبت رقبا بر مخاطب دارند، لازم هست با توجه به نوع متریال و آگاهی نسبت به کیفیت چاپ روی آن، طرحی خلاقانه تر استفاده کنند.
400٬000 تومان
کارت ویزیت کم هزینه ترین و راحت ترین ابزار برای هویت بخشی و ارائه راه های ارتباطی بین مخاطب و یک شخصیت حقوقی یا حقیقی می باشد. طراحی یک کارت مناسب در کنار رفتار شایسته می تواند در جذب سریع و اولیه مخاطب بسیار موثر باشد.
150٬000 تومان
طراحی و ساخت کارت ویزیت های خاص برای مجموعه هایی که در سطحی بالاتر از دیگر همکاران خود هستند، یک تبلیغ ماندگار می باشد. در صورتی که کیفیت خدمات یا محصول شما در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد می توانید برای بهتر دیده شدن و در ذهن ماندن، از این طراحی استفاده کنید.
350٬000 تومان