شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

کاتالوگ - بروشور - فلایر - لیف لت

فیلترها
کاربرد کاتالوگ در معرفی تمامی محصولات یک مجموعه خلاصه می شود. زمانی که نیاز به دسته بندی و استفاده از متن و جدول و تصاویر زیادی دارید، بایستی در قالب یک کاتالوگ محصولات خود را ارائه نمایید. کاتالوگ به شکل های تا شونده و صحافی دار قابل تولید می باشد.
800٬000 تومان
برای ارائه محصولات لوکس و یا جهت صادرات محصولات، بهترین گزینه طراحی و تولید کاتالوگ های خلاقانه و متمایز می باشد. برای تولید این نوع کاتالوگ، باید بعد از مشخص شدن نوع صحافی و متریال، طراحی مطابق با خصوصیات ذکر شده انجام شود.
1٬500٬000 تومان
بروشور برای نمایش توضیحات یک محصول و یا خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. بروشور دو لتی ساده ترین و ارزان ترین نوع بروشور به حساب می آید.
400٬000 تومان
بروشور های سه لتی برای نمایش بیشتر توضیحات و اضافه کردن چند تصویر بیشتر گزینه مناسبی برای ارائه توضیحات مدنظر محصول یا خدمات می باشد
600٬000 تومان
بروشور چهار لتی با انواع تا را می تواند کاملترین نوع بروشور در نوع تا شونده نام برد. این نوع بروشور برای مواردی که نیاز به تصاویر یا توضیحات زیادی دارد استفاده می شود.
800٬000 تومان
بروشور دروازه ای یا گیت، یک نوع بروشور فانتزی می باشد که می تواند به صورت سه لت یا پنج لت طراحی شود و مورد استفاده از این نوع طرح، در مواقعی هست که یک تصویر بزرگ و مهم و یا یک جدول برای نمایش وجود دارد که باید مخاطب در یک نگاه تمام آن را ببیند.
1٬000٬000 تومان
بروشور های دفترچه ای با تنوع بسیار بالا در نوع صحافی و طراحی می تواند گزینه بسیار تاثیر گذاری بر روی مشتریان و بازار هدف داشته باشد. این نوع بروشورها، کاملترین نوع از نظر ارائه مطالب، تصاویر و جدول هستند.
1٬000٬000 تومان
فلایر نوعی بروشور هست که در سایز کوچک و به صورت تک لت ارائه می شود. این نوع بروشور ها بیشتر برای استفاده در استند های رومیزی و دیواری و استند پیشخوان در شرکتها، ادارات و دفاتر جهت اطلاع رسانی از یک طرح و یا توضیحات کلی استفاده می شود.
400٬000 تومان
لیف لت ها نوعی دیگر از بروشورها هستند که بر روی کاغذهای کوچک و ارزان ولی تا شونده استفاده می شوند. این دسته از بروشورها در بر گیرنده اطلاعات بیشتری نسبت به فلایر می باشند. استفاده لیف لت نیز برای استندهای رومیزی و دیواری در شرکتها واماکن عمومی می باشد.
600٬000 تومان